Philips flickr billeder

15.12.05

Så starter det...

Så blev "Vent hvad?" officielt åbnet.

Jeg har i lang tid overvejet at starte med at blogge, men det er først nu at jeg føler at jeg har behov for mit eget fristed på nettet, hvor venner, kollegaer og familie kan følge med i hvad der sker i mit liv - og hvad #¤#Q¤#¤% jeg har gang i for tiden...

Men i første omgang har jeg en helt bestemt plan for denne blog. Om ganske kort tid vil jeg sætte mig for at skifte job. For dem af jer som kender mig, ved i hvor svært det er at sætte fingeren på hvad det nøjagtigt er jeg kan og det er endnu sværere for mig, for jeg vil jo helst det hele. Men det er blevet tid til at fokusere mine kompetancer og begynde at forme mit videre forløb. Derfor er dette job skifte så unikt fra de andre jeg har haft.

Jeg vil som et eksperiment dokumentere processen her på
venthvad.dk og skrive om hvad der sker og hvordan det går med det.

Samtidigt med bloggen har jeg oprette mit eget billedearkiv som du også er velkommen til at besøge. Tjeck www.flickr.com/photos/venthvad/

God fornøjelse!