Philips flickr billeder

20.12.05

Mail away...

Så er der blevet sendt mails ud til folk i mit netværk om at jeg søger nyt job.

Jeg er ikke helt færdigt med at sende ud, men det gik op for mig, mens jeg sad og fandt email adresser frem, at jeg kender nogle fantastiske mennesker, mange af dem jeg også tør kalde venner.

Nogle gange må man takke de højere magter for de folk man møder gennem sit liv.

Kort fortalt står der at jeg søger efter noget nyt og at meget gerne må holde øre og øjne åbne efter spændende job. Mailen jeg sender ud, kan du se ved at bruge linkene til højre. Her kan man læse om nogle af ting jeg er kommet frem til i min kompetance profil.

Selv om jeg lige er gået i gang med at søge og fremtiden virker uklar, så synes jeg allerede at det hele kører. Længe leve min utrættelige optismisme! ;)

Må i seng, squash kl. 7.30 med Schrøder i morgen!