Philips flickr billeder

26.1.06

Malerhjerne...

Som et led i min overgangsfase mellem jobs, har jeg endeligt fået afsat tid til at få malet derhjemme. Jeg har glemt hvor kedeligt jeg synes det er... heldigvis har jeg folk der hjælper til i løbet af weekenden, så er det straks lidt sjovere.

Mens jeg maler har jeg tid til at overveje alt muligt, specielt hvad fremtiden skal bringe. Og tro mig, jeg aner det ikke, men der synes mange spændende muligheder.

I morgen er en stor dag på mange forskellige måder. Jeg skal melde min beslutning ud omkring min videre færd og holde farvel øl halløjs på Nordisk Film i morgen eftermiddag. Selvom det er på høje tid at jeg kommer videre, så har jeg tilbragt 1/6 af min liv på NF og det har været en fantastisk tid. Men nu skal jeg ud og opleve andre fantastiske ting...

-PiP