Philips flickr billeder

28.3.06

Sidste optagelsesdag!

I dag skal jeg ud på min sidste optagelse!

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt troede at dagen ville komme, men nu er den her og som altid med forløb som dette, er man allerede begyndt at glemme hvor hårdt det er og begyndt at huske tilbage på dagene og tænke; "shiiiit, vi er seje!".

At sige at alt er gået godt, rent produktionsmæssigt, ville være synd at sige, men de problemmer blegner i lyset af de mange kokke som vi synes at have på programmet. Det hele er selvfølgeligt lykkes, men nogle gange er der brugt uforholdmæssigt mange kræfter på at finde løsninger på ting som alligevel ikke kunne lade sig gøre. Men det er jeg så småt allerede begyndt at glemme alt om! :)

Jeg glæder mig allerede som et lille barn til at se resultatet af alle de optagelser vi har lavet!

Jeg ankommer i KBH. i løbet af weekenden, så jeg håber jeg kommer hjem til dejlig forårs vejr.

-PiP