Philips flickr billeder

8.3.06

Change of plans

Som med alle produktioner jeg har arbejdet på før, så sker der altid noget man ikke lige havde regnet med.

Pågrund af nogle visa problemmer for vores produktionshold, så kommer jeg ikke afsted i dag, men først en gang i næste uge. Så nu har jeg fået nogle ekstra dage i KBH. og lidt færre i Las Vegas, men det er godt nok, nu har jeg lige nogle dage til at fede den ;)

I mellem tiden kunne det være jeg skulle nå nogle af alle de ting som jeg altid udsætter... På den anden side så er jeg lidt i doven humør, så det kommer nok til at vente... Kender du det? ;D

Men jeg tror jeg vil benytte tiden til at starte på et projekt som jeg har summet over de sidste par uger, et projekt som vil ske her på siden og som jeg glæder mig til at præsentere for jer alle sammen, så kig ind lige efter weekenden, så starter et nyt indslag på www.venthvad.dk

-PiP