Philips flickr billeder

22.2.06

Når man siger at Vegas kan byde på alt, så er det ikke helt ved siden af

Så er jeg tilbage i KBH. Dejligt at være hjemme, selvom Las Vegas er et fantastisk sted.

Turen er gået godt, jeg synes allerede at jeg kender byen godt. Formålet var at lave forberedelser til et nyt reality program som Kanal 5 viser senere på foråret. Det må siges at blive noget af en udfordring, da firmaer i Las Vegas er vante til at have med tv og film industrien at gøre, så de forlanger at en masse formalier er på plads, inden der kan laves nogle optagelser. Men det løser vi! Det er jo derfor jeg er med ;)

Men hold da op hvor er det en vild by, jeg havde et billede af hvordan der ville være og visuelt er der nok ikke lignende steder på jorden. Det største indtryk var egentligt at alt handler om at gamble, vist er der shopping muligheder, store shows og store hoteller, men "it's all about the money". Hvis man ikke er der for at spille, så er det faktisk ikke nødvendigvis et specielt spændende sted, i hvert fald ikke når man er der i længere tid.

Jeg tager tilbage i starten af marts med hele holdet og det bliver unægteligt en stor og fantastisk oplevelse for livet. Og selvom det også blive helt vildt hårdt, så glæder jeg mig rigtigt meget!

-PiP