Philips flickr billeder

7.2.06

Dag 6½

Efter en rigtig god Superbowl kamp søndag (tillykke til Steelers!) - vendte jeg snuden hjem ad omkring kl. 3.30.

Jeg havde forberedt mig i løbet af søndagen, jeg havde taget mig en lille lur og spist så lidt som muligt, så jeg kunne indtage så meget usundt som muligt under kampen!

Men mine forberedelser havde også et andet mål. Jeg skulle til samtale mandag morgen.

Jeg stod op lige da mit vækkeur ringede kl. 8.30, naturligvis knapt så udhvilet, men ok frisk. Selvfølgeligt havde moder natur sørget for at alt hvad der lignede trafik, lignede kødannelser lørdag formiddag i Netto. Efter at have gravet bilen ud - kom jeg afsted, men 5 min. efter jeg havde regnet med.

Summa summarum, jeg kom 15 min. forsent - heldigvis ankom jeg inden personen jeg skulle mødes med var kommet. Han var også sent på den på grund af vejret.

Så jeg tog mig en kop kaffe og og sms'ede at jeg var ankommet. Kort tid efter modtog jeg en sms med følgende besked: "Det er først i morgen..."

Damn...

-PiP

1 Comments:

At 07 februar, 2006 20:10, Anonymous Anonym said...

hej pip,
superside...sjovt at se..men også lidt mærkeligt at kigge ind i en "privat" sfære selvom jeg kender dele af familien.

glæder mig til at se dig torsdag til bold og burger.
Michael

 

Send en kommentar

<< Home