Philips flickr billeder

13.2.06

Dag 13 eller er det dag 1?

Normalt er "13" betragtet som det uheldige tal. I dag er det 13 dage siden jeg havde et arbejde. Og i dag er også første dag på et nyt arbejde...

I forrige uge var jeg et smut forbi tv produktions selskabet Strix til en snak om en producer stilling på et nyt reality show, som skal foregå i Las Vegas. I fredags ringede de og spurgte om jeg ville med i marts måned! Jubiiiii! (jeg svarede "ja" - bare så i ikke er i tvivl).

I dag deltog jeg i redaktionsmøde og i morgen skal jeg til Las Vegas i fem dage på research tur. Og selvom vi har sindsygt meget vi skal nå, så bliver det en hyggelig tur. Jubiiiiiii igen.

Det er dog kun til 1. april, så jeg arbejder på at finde det næste job, men nu er jeg igang! Jubii!

Følg med på photo dagbogen over de næste dage...

-PiP