Philips flickr billeder

6.3.06

Forberedelser til Las Vegas

Den sidste uges tid har jeg været igang med at forberede events til det reality program som jeg skal være field producer på i Las Vegas.

En gang i mellem er det bare svært at overskue alle variabler når det kommer til en produktion af denne størrelse, f.eks. fik jeg disse spørgsmål på mailen, efter at have talt med en meget rar dame ved navn Debbie:

I need to know:
  • How many girls you need
  • Will they be performing on stage only or doing lap dances also
  • Will they go topless for the show
  • Will I need girls that speak well or are they just performing
Hvad jeg valgte at svare kan ses engang i foråret :)

Ellers går det godt med researchen, selvom der er mange tråde, så synes jeg at jeg får hold på de fleste. Så nu glæder jeg mig bare til at komme afsted og få tingene til at fungere "overthere".

I fredags var jeg inde og se "V for Vendetta" - rigtig god film, glæd jer til den! Ualmindelig original superhelte film, som formår at værne om en solid ide og gennemfører en intelligent fortælling uden de sædvanlige følelses tvists man er kommet til at forvente af de amerikanske helte film.

Hov, jeg så Oscar show i nat inde i Metropol, fik 17 rigtige ud af 24, så jeg scorede mig en taske fyldt med "goddis" - dejligt at ens nørde tendens kan blive belønnet en gang i mellem ;)

-PiP