Philips flickr billeder

19.4.06

Getting closer, much closer...

Så er der ikke ret meget tid tilbage før jeg hopper over til London for at starte det næste spændende eventyr. Jeg rejser torsdag formiddag og tager direkte ud til min nye arbejdsplads ved Picadilly Circus - og så er jeg i gang.

Siden jeg kom hjem fra Las Vegas har jeg ladet op og gjort klar til at jeg skal til London. Jeg har haft en herlig påske hvor jeg fik set en masse mennesker, dejligt!

Jeg kan mærke det hele rykke nærmere nu, jeg er sindsygt spændt og meget motiveret til at komme i gang. Jeg glæder mig til at gi' den en på skalden derover. Er meget spændt på hvad det i grunden er jeg har kastet mig ud, og snart se "bæstet ansigt til ansigt," kan man vel sige ;)

Jeg har vist her til aften lige gjort et scoop omkring en lejlighed, jeg talte med udlejere tidligere i aftes og det lyder som om jeg har et sted jeg kan flytte ind i lige efter weekenden. En stor tak til Christina Marker for at være vågen!

Det skulle ligge helt fantastisk, lige ved Kentish Town, lige nord for Camden. Det skulle ligge meget tæt på Hampstead Heath. I følge dem jeg har talt med er det et super godt sted. Jeg regner med at se på værelset i weekenden. I mellem tiden chrasher jeg hos min ven Henrik, så der er heldigvis ikke stress på, men det ville være rart at få styr på det i en fart.

Fortsættelse følger!