Philips flickr billeder

5.10.06

Hold fast...

Nu sker der snart noget, se om I kan gætte hvilken af de mange teknologi nyheder der kommer over de næste par dage som kunne være det projekt jeg arbejder på.

Skriv gerne i kommentarerne hvis I har noget i vil gætte på :)

Ellers er alt vel, har nogle sindsyge lange uger i øjeblikket, har lært sindsygt meget allerede og er ved at få lidt mere styr på en række ting, så nu begynder det for alvor at gå hurtigt :)

Har haft besøg de sidste par weekender af henholdvis Pia og Emil - og weekenden før var det Mette og Anne. Super hyggeligt at se dem og gå rundt i London og faktisk så småt føle at man faktisk kunne finde rundt og være en micro lille smule guide agtig ;)

Men nu forsvinder jeg nok i et hul igen i et lille stykke tid, det er ikke fordi der er noget galt og at jeg ikke kan lide jer ;), men der sker bare så sindsygt mange ting, så det er lidt svært at få givet sig selv tid til at skrive på min blog. Men jeg skal nok vende stærkt tilbage :)

Pas på jer selv!

-PiP

3 Comments:

At 06 oktober, 2006 11:48, Blogger Christian S Jensen said...

www.theveniceproject.com er et helt crazy bud fra mig

 
At 25 oktober, 2006 11:02, Anonymous Anonym said...

hmmmmm.....jeg tror at det må være en genindspilning af Dick Turpin :-)

joel

 
At 27 oktober, 2006 17:14, Anonymous Anonym said...

-Briller med indbygget internet
-Et vidundermiddel der kan gøre DRs programmer spændende?!
-Burgere der ikke feder?

Glæder mig sådan til at høre om det Philip!
Slå på tråden når du er i kbh!

/Jeppe

 

Send en kommentar

<< Home