Philips flickr billeder

30.5.06

Flybilletter

Siden jeg sidst skrev et indlæg i min blog, har jeg været brugt meget tid på at finde flybilletter til alverdens destinationer.

Jeg var et smut i NY i sidste weekend og denne weekend var jeg på et kort visit i København. Og den kommende uge ser også ud som om jeg får set indersiden af nogle lufthavnsterminaler.

Jeg kan huske den gang jeg skulle på familie tur til NY da jeg var 12 år. Det var med et 747 jumbojet med hedengange Tower Air som fløj ruten. Det var det vildeste at få lov at komme med ud og flyve. Jeg husker at alting virkede så spændende og jeg havde travlt hele turen med at finde ud af hvad alle de forskellige ting på flyvet var til.

Nu er det inden for de sidste uger blevet en del af mit arbejde, at rejse. Det er heldigvis stadig sjovt at komme nye steder hen, selvom man måske kun er der et kort øjeblik. Men lufthavne og fly er blevet et onde for at nå til sin destination.

Men nogle gode ting er der da kommet ud af at lede efter flybilletter, det er at man begynder at finde mærkelige hjemmesider som kan lette arbejdet lidt. F.eks. er Kayak.com et godt site hvis man vil søge efter billetter på længere ture. Ellers er der en god oversigt på Attitudetravel.com
over diverse lavpris fluselskaber rundt omkring i verdenen. Så lad roligt jagten på flybilletter indlede...

Ellers er jeg i gang med at ansætte folk til mit hold. Jeg synes stadig det er mærkeligt at skulle interviewe og finder egnede kandidater ud fra et stykke papir og en samtale, men jeg tror jeg har fået et par stykker som vil blive gode for vores lille projekt...

Ha' det fantastisk!
-PiP