Philips flickr billeder

22.4.06

London calling...

Efter knapt 48 timer i London, er jeg allerede flyvende. Jeg landede i torsdag eftermiddag og tog direkte på kontoret lige ved Picadilly Circus. Og så var jeg sådan set i gang :)

Jeg er så småt blevet sat ind i det jeg skal tage mig af og det er ikke så lidt. Men jeg blev overrasket over hvor mange ting der er i gang samtidigt, hvor mange områder i organisationen som er ved at blive skabt. Heldigvis kan jeg se at der er en solidt hold der tager beslutningerne, så det bliver spændende at følge med de næste måneder.

Alt i alt tegner det meget spændende, desværre kan jeg ikke fortælle så meget om det vi laver, men det bliver stort, så jeg glæder mig til at dele det med jer alle sammen.

Jeg har naturligvis ikke bevæget mig så meget rundt i London endnu, men det kommer, det er så småt ved at blive forår herover, i dag er en dejlig solskinsdag og nu skal Henrik og nogle af de andre kollagaer ud og spise brunch.

Det er også i dag, jeg skal ud og kigge på et værelse, så det er spændende...

1 Comments:

At 26 april, 2006 18:38, Blogger Jeppe Morgenthaler said...

spændende spændende spændende. Glæder mig til at læse mere PIP!!!
YEAH!

 

Send en kommentar

<< Home